Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY – Kreativní Koutek.cz
Platné od: 22. 11. 2025
Provozovatel:
Jenifer Zelenková
Datlová 671, 250 70 Postřižín
IČ: 23026669
Nejsem plátcem DPH.
E-mail: info@kreativni-koutek.cz
E-shop: www.kreativni-koutek.cz1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Provozovatelem a Kupujícím při nákupu:
fyzického zboží,
digitálního obsahu (PDF, omalovánky, pracovní listy či jiné soubory),
služeb (konzultace, poradenství),
zakázkové tvorby (grafika, ilustrace, weby, svatební tiskoviny apod.).
1.2. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu nebo elektronické komunikace.
2. Definice pojmů
Kupující: Fyzická či právnická osoba, která uzavírá smlouvu s Provozovatelem.
Prodávající / Provozovatel: Jenifer Zelenková, IČ 23026669.
Digitální obsah: Elektronické soubory (např. PDF), dodané elektronicky.
Zakázková tvorba / dílo: Výtvor vytvořený na míru dle požadavků Kupujícího.
Služba: Konzultace, poradenství, tvůrčí práce nevedoucí ke konkrétnímu dílu.3. Informace o zboží a cenách
3.1. Veškeré ceny jsou konečné, Provozovatel není plátcem DPH.
3.2. Ceny uvedené u produktů jsou platné v okamžiku objednávky.
3.3. Cena zakázkové tvorby a služeb je určena individuálně nebo dle aktuálního ceníku.
3.4. Ceny nezahrnují dopravu – ta je uvedena v košíku před potvrzením objednávky.4. Objednávka a uzavření smlouvy
4.1. Objednávka je závazná okamžikem jejího odeslání.
4.2. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky e-mailem.
4.3. U zakázkové tvorby je smlouva uzavřena:
schválením cenové nabídky,
případně zaplacením zálohy,
nebo podpisem smlouvy o dílo.
5. Platba
Možnosti úhrady:
bankovní převod
platební karta online
online převod (Shoptet Pay)
U zakázkové tvorby je obvykle vyžadována záloha 50 % před zahájením prací formou faktury.
6. Dodání zboží
6.1. Fyzické zboží je odesíláno dle aktuálních dodacích lhůt uvedených v košíku.
6.2. Digitální obsah je doručen elektronicky – stažením nebo e-mailem.
6.3. Kupující odpovídá za správnost e-mailu pro doručení digitálních souborů.7. Digitální obsah (PDF, pracovní listy, omalovánky)
7.1. Zakoupením digitálního obsahu Kupující výslovně souhlasí s okamžitým dodáním.
7.2. Tímto okamžikem Kupující ztrácí právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 písm. l) OZ.
7.3. Digitální obsah nelze vrátit ani reklamovat z důvodu nesprávného použití nebo nekompatibilního zařízení.
7.4. Digitální obsah je určen pouze pro osobní potřebu, není dovolena distribuce, sdílení či prodej.8. Zakázková tvorba (grafika, weby, ilustrace, texty atd.)
8.1. Zakázková tvorba je individuální dílo vytvořené dle přání Kupujícího.
8.2. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy ve 14 dnech, jelikož se jedná o dílo vytvořené na zakázku (§ 1837 písm. d) OZ).
8.3. Cena může být upravena podle skutečného rozsahu prací.
8.4. V ceně jsou obvykle zahrnuta 2 kola revizí. Další úpravy se účtují dle ceníku.
8.5. Pokud Kupující nedodá podklady včas, termín se automaticky posouvá.
8.6. Práce mimo původní zadání jsou účtovány hodinově.9. Dodání zakázkového díla
9.1. Termíny jsou orientační a závisejí na součinnosti Kupujícího.
9.2. Finální dílo je předáno po úhradě celé ceny.
9.3. Provozovatel má právo pozastavit práce při pozdní úhradě faktur.10. Licenční podmínky – autorská práva
10.1. Veškerá díla (ilustrace, grafika, texty, fotografie, weby, materiály) jsou chráněna autorským zákonem.
10.2. Kupující získává licenci k užití díla pouze v rozsahu, který je uveden v nabídce nebo komunikaci.
10.3. Bez písemného souhlasu není dovoleno:
upravovat dílo
prodávat či distribuovat
poskytovat třetím stranám
používat dílo nad rámec určený licencí
10.4. Provozovatel je oprávněn použít dílo do portfolia, pokud není smluvně ujednáno jinak.
11. Odstoupení od smlouvy (fyzické zboží)
11.1. Kupující může odstoupit do 14 dnů od převzetí.
11.2. Zboží musí být vráceno nepoškozené, čisté a nepoužité.
11.3. Náklady na vrácení nese Kupující.
11.4. Peníze budou vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží.12. Reklamace
12.1. Reklamace fyzických produktů se řídí zákonem a Reklamačním řádem.
12.2. Reklamace zakázkového díla se hodnotí dle povahy díla – estetické odlišnosti nejsou vadou.
12.3. Digitální obsah nelze reklamovat z důvodu subjektivních očekávání.13. Řešení sporů
Spotřebitel může využít mimosoudní řešení sporů prostřednictvím:
Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).14. Závěrečná ustanovení
14.1. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky aktualizovat.
14.2. Platná verze je vždy dostupná na e-shopu.
14.3. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 22. 11. 2025.
