Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD – Kreativní Koutek.cz
Platný od: 22. 11. 2025
Tento reklamační řád upravuje způsob uplatnění práv z vadného plnění a je nedílnou součástí Obchodních podmínek e-shopu Kreativní Koutek, provozovaného:
Provozovatel:
Jenifer Zelenková
Datlová 671, 250 70 Postřižín
IČ: 23026669
Nejsem plátcem DPH.
E-mail pro reklamace: reklamace@kreativni-koutek.cz
Reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
I. Obecná ustanovení
-
Tento reklamační řád se vztahuje na:
-
fyzické zboží,
-
digitální obsah (PDF, omalovánky, pracovní listy, e-booky),
-
zakázkovou tvorbu (grafika, weby, ilustrace, texty),
-
služby (poradenství, konzultace).
-
-
Reklamace se uplatňuje podle povahy plnění (zboží / digitální obsah / služba / dílo).
-
Odpovědnost za vady se posuzuje dle příslušných právních předpisů.
II. Reklamace fyzického zboží
1. Kontrola zboží při převzetí
Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat:
-
neporušenost obalu,
-
nepoškozenost zboží.
Pokud je obal poškozen, doporučuje se zásilku nepřebírat nebo s přepravcem sepsat záznam o škodě.
2. Jak postupovat při reklamaci
Reklamace musí obsahovat:
-
jméno a kontakt kupujícího,
-
číslo objednávky,
-
popis vady,
-
fotodokumentaci (pokud je to možné),
-
požadovaný způsob řešení.
3. Zaslání reklamovaného zboží
Zboží se zasílá na adresu:
Jenifer Zelenková, Datlová 671, 250 70 Postřižín
(nepřebírám zásilky na dobírku)
Doporučujeme zásilku vhodně zabalit a pojistit.
4. Vyřízení reklamace
Reklamace je vyřízena do 30 dnů od doručení zboží, pokud není dohodnuto jinak.
O výsledku reklamace bude Kupující informován e-mailem nebo telefonicky.
Kdy nelze reklamaci uznat
-
vada vznikla nesprávným používáním,
-
vada vznikla nedodržením návodu (např. praním textilu na vyšší teplotu),
-
vada vznikla běžným opotřebením,
-
vada vznikla po převzetí nevhodným zacházením.
III. Reklamace digitálního obsahu (PDF, omalovánky, pracovní listy)
-
Digitální obsah je dodáván elektronicky.
-
Za technické chyby způsobené zařízením kupujícího Provozovatel nenese odpovědnost.
-
Digitální obsah nelze reklamovat z důvodu:
-
subjektivního nesouladu s očekáváním,
-
nesprávného použití,
-
nekompatibility se zařízením kupujícího,
-
již staženého souboru (kupující potvrdil ztrátu práva na odstoupení).
-
-
Reklamace je možná pouze v případě, že:
-
soubor je poškozený,
-
nelze stáhnout,
-
došlo k technickému problému na straně dodavatele.
-
V takových případech bude digitální obsah zaslán znovu.
IV. Reklamace zakázkové tvorby (grafika, weby, ilustrace, texty)
-
Zakázková tvorba je dílo vytvořené podle individuálního zadání.
-
Kupující má povinnost dílo po převzetí zkontrolovat a případné vady nahlásit do 7 pracovních dnů.
-
Vadou není:
-
subjektivní estetické hodnocení (barvy, styl),
-
změna požadavků po schválení návrhu,
-
nepochopení zadání, které bylo schváleno.
-
-
Opravy jsou řešeny:
-
odstraněním vady,
-
nebo novým úkolem účtovaným dle hodinové sazby (pokud jde o změnu zadání).
-
-
Reklamace se nevztahuje na práce mimo původní rozsah zakázky.
V. Reklamace služeb (poradenství, konzultace)
-
Služba je považována za poskytnutou okamžikem uskutečnění konzultace nebo odevzdáním podkladů.
-
Reklamace se nevztahuje na subjektivní hodnocení přínosu služby.
-
Reklamace je oprávněná pouze v případě, že služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu.
VI. Náklady na reklamaci
Oprávněná reklamace:
-
náklady nese Provozovatel
-
po opravě je zboží odesláno zdarma
Neoprávněná reklamace:
-
náklady na vrácení zboží hradí Kupující
-
může být účtován poplatek za diagnostiku vady
VII. Kontaktní údaje
Reklamace: reklamace@kreativni-koutek.cz
Telefon: +420 775 500 045
Adresa pro zaslání zboží:
Jenifer Zelenková
Datlová 671
250 70 Postřižín
